straight from the inside.

Godmorgon, eller ja något sådant. Många är nog lite griniga idag eftersom skolan börjar... Och jag är en av dem. 
Gick upp ganska tidigt med tanke på att jag inte börjar förrän 13.20 eller något sådant. Men älskling sov här och han skulle ju hinna ta sig hela vägen hem innan han började. Så gick upp vid halv nio, vilket kändes som en fysisk omöjlighet. Så han åkte hem för någon timme sen tyvärr, och jag somnade om. Nu sitter jag här och försöker plugga lite. Ska snart äta en riktig  frukost och börja göra mig klar. Ååh vad jag inte vill till skolan idag! Ska dessutom ha en helt onödig lektion, vilket gör det lite mer surt än de egentligen är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback