15 april.

nu är det såhär att jag är lite lat med att uppdatera menmen, de har varit ganska mycket den här veckan.
igår va jag med min baby, mooony :D  massa kul, hon är en liten HMLA ! haha de ni ;)
och idag då, vi hade engelska prov i skolan. inte kuuueeel asså, men de gick väl hyffsat iallafall :)
och vakkila och hennes lilla bebis kom och hälsa på ! haha, snacka om att klassen blev glad. "asså åh, värsta babyfacet ju!" - klockren rebecka xd
gaah, i morgon är det nationella i matte ;oo

men nu ska jag iallafall gå o göra lite "nytta" eftersom emelie planerar saker jag inte vet om från en början. vilket leder till att JAG måste städa en jävla massa xd du står i skuld till mig nu bara så du vet, för du lova att vi skulle va hos dig nästa gång ! ;o
aja, puuuss :)

 sorry, var tvuungen att ta med en super gammal bild på bästaste klassen som jag nyss hitta :) va små asså, haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback