allt löser sig, eller ?

hmm, tråkigt med måndag igen. jag vill ha mer helg. men aja det är snart det igen (de gäller att tänka positivt, haha) men typ vanlig dag i skolan, beep-test på idrotten. fail säger jag bara.
sen drog jag till södertälje och träffade my sunshine amanda :)<3 det behövdes verkligen, bi gick upp till kulturskolan för att få chans att snacka lite mer än om vi skulle tagit bussen haha, alla fattar kanske inte vad jag menar med det. men iallafall. :) tack för att du finns, ditt stöd betyder mer än ord kan beskriva.
sen gick vi på stan en stund, typ en halvtimme men ändå. behöver köpa något nytt till lördagens spelning haha^^ och i morgon ska jag vara med Daniel bästavän efter skolan, eller förhoppningsvis iallafall :D <3


 lite failad bild, men ändå de är ju en vårbild :)

Kommentarer
Postat av: Sunshinet

Du betyder allt för mig darrrling <3 Vaskulle jag göra utan dig ??? <3333 Och haha det var en fett kul halvtimmes shopping runda (Y)

Fin bild 8D <3

2010-05-01 @ 11:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback