första april

yees, äntligen är det påsklov! snacka om att ja behöver det, det har varit så sjukt mycket i skolan på senaste tidem känns det som...
aja, efter en kul dag i skolan (eftersom vi inte gjorde något på lektionerna) vart de att gå hem o chilla ett tag.
sen på kvällen fick jag sms om att Calle och Andreas skulle till järna och ville att jag skulle komma ut o va med dom. så dom kom hit sen gick vi ut o typ bara gick xd haha nej men var lite här o där, dom är ju lite speciella om man säger så. fast super roliga asså, helt underbara typer haha :)
sen drog vi upp på järna där vi träffa massa random folk och Moony baaaabyy va där :D
så snacka massa med henne, lika muppig som vanligt :P
och nu har jag nyss kommit hem.
tack för en kul kväll killar och moony :) <3

Kommentarer
Postat av: calle

du är också speciel och underbar (A)<33

2010-04-01 @ 22:49:39
Postat av: * mOoNy *

ja, absolut jag håller med calle. totalt awesooome liksom ;) <3 haha

2010-04-05 @ 22:21:38
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback