ja så kan det va.

heej! nu får ni veta lite om min dag, skolan = som vanligt. tråkig typ.
sen va jag med Daaaanieeel, han är liiite dum, men bara ibland (a)
men det var kul! :D sen var de bara att ta en snabb dusch och sen tillbaka till skolan IGEN.
två gånger på en dag ? asså det är inte kul. då var det iallafall föräldra möte som vi tydligen skulle
vara med på, eftersom vi skulle diskutera klassresa eftersom de är slutet av nian nu. men då förstör
föräldrarna självklart våran idé om att åka till Prag, så vi får väl hitta på något annat ;o fast det
kommer bli sate jobbigt att komma på något nytt alla går med på, eftersom det är OMÖJLIGT i 9a1 att
diskutera något. menmen vi får väl se hur de går ^^
men nu är jag typ jättetrött, så ska gå och plugga lite so eftersom de är prov imorgon igen.
och sen blir de att krypa ner i sängen och sova. :)

så nu säger jag godnatt.. :)

  varning! övertrött! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback