rönninge here we come, typ ? xd

igår fick vi reda på preliminära intagningen till gymnasiet, och jag är typ super mega happyface för jag kom in på mitt förstahandsval, samhäll beteende på Rönninge gymnasium! :D & kan ni gissa vad ? EMELIE OCH AMANDA KOM OCKSÅ IN DÄR ! :D yaaay, eller för oss (mig) är det yaay iallafall, haha.
och det betyder att efter gymnasiet kommer jag och emelie ha hållt ihop i 17 år ! fatta lång tid ?! ;oo
men förövrigt var det en bra dag, och nationella i matte gick väl hyffsat iallafall. :)
och sen var de ledigt resten av dagen, fett skönt!


 vilken otrooooligt vacker bild asså, från spexfotot. haha :)<3

Kommentarer
Postat av: Mand~~~

JAG SKA FUTTERVACKA HELA SISTA TIDEN PÅ RONNA YAOO

2010-04-17 @ 21:41:48
Postat av: MOONY <3

Fett schööönt ;) hah, o ni är feet med söta där btw :D

2010-04-19 @ 19:29:18
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback