långt inlägg..

tjaa, har inte hunnit skriva den här helgen har haft fullt upp. kanske inte låter som att jag har haft så jättemycket att göra när jag har berättat. men jag lovar, inte en lugn stund typ.

Fredag: stockholm med min älskade emelie! vi kolla på balklänningar, och jag vart kär. fast mina föräldrar ville inte betala klänningen :( då blev vi emo, typ. och emelie köpte jeans haha.
sen gick vi till en mongolisk resturang och åt asiatisk buffé tror jag att det var, mums typ. men de var en mysig kväll. vi fick äntligen tid att prata ordentligt om allt typ. :) måste göras om, snart!! <3

Lördag: gick upp kvart över sju en lördag morgon!! ;oo gjorde mig klar och gick till tåget. kom in till södertälje och gick vid maren en liten stund i solen. sen kom bussen, då åkte ja upp till kulturskolan och hjälpte till att lasta steelpan tunnorna, sen bar de av till Vittra i östertälje, där vi skulle ha spelning. :) de gick kanske inte så jättebra, menmen. och de va en suuupersöt liten kille som gjorde sin version av michael jackson, fett duktig asså!
sen tillbaka till kulturskolan, sen vart det stan en liten stund med Kewin, och sen hem för att vara social o ha typ myskväll med mamma. :) och gå o lägga sig typ tidigt.

Söndag: upp nästan lika tidigt igen, men den här gången för att åka till Överenhörna kyrka. Amanda skulle konfirmeras, och även terese, therese, elvira, emma och isabelle också skulle konfirmeras haha. :)
och för att slippa sitta själv där i kyrkan o känna sig mobbad satt jag med michaela. vi hade faktiskt rätt kul ^^
sen åkte jag med hem till amanda en stund o hälsa på några av hennes släktingar innan jag skulle till bussen och åka vidare till nästa ställe, de va fett mys.<3
så har nyss kommit hem, är typ jääättetrött! så ska nog ta och gå o lägga mig snart. :)
godnatt.

bilder från konfirmationen:






Kommentarer
Postat av: Perssdoter

Spelningen var på tiden typ, det var schuukt länge sen vi hade spelning ooo:

Fina bilder på konfirmationenn haha 888D

2010-05-01 @ 11:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback