8 april

tjaaaa ! :D
jag tänkte berätta lite om min dag. börja med att städa, usch!
sen fick ja träffa älskling (emelie) :D asså vi träffas alldeless för lite utanför skolan :(
och hon hade saknat miiigg (a) de är något jag inte får hör ofta av henne om man säger så.
men vi gick runt i järna o loda en stund. snacka om massa som hänt sen vi träffades sist och sånt.
sen fick vi någon idé att vi skulle till södertälje, men vi visste inte vad vi skulle göra där xd
men så fick vi någon konstig impuls att åka till ronna, så vi gjorde det haha.
och så var vi med två riktiga muppar, vet inte riktigt om jag borde skriva vilka här? ^^
sen skulle vi dra hem till järna för vi skulle äta och sånt, då följde dom med fast dom fick inte gå in hos någon av oss först då vart dom lite sura och tänkte dra hem, men då gick vi hem till mig istället och kolla på Paranormal activity xd stackars lilla emelie var jätterädd :(<3
sen skulle dom typ dra hem så vi följde dom till tåget och där träffa vi på Moony och Madeleine, haha dom var roliga dom xd  och när dom hade satt sig på tåget och åkt hände de inte mycket mer, typ drog hem efter en liten stund...
men de var en sjuukt kul dag :)

men puss & godnatt, nu ska jag sova så jag orkar åka till azN i morgon, kommer bli satans kul :D<3




Kommentarer
Postat av: Älsklingen ;)

det var superkul! måste verkligen göras om! :D <3

2010-04-09 @ 10:56:24
Postat av: Belinda

Sv: Haha taaack Elin :-D<3

2010-04-10 @ 15:56:48
URL: http://belindaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Moony

Vad är azN? :O

Hah, madde var nog lite rolig inte jag :P <3

2010-04-14 @ 12:27:58
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback