wft, vinter igen ??

hejjsan! :D
glömde skriva igår, hade typ migrän eller iallafall mega ont i huvudet efter skolan. såå då orkade jag inte, sen glömde jag bort. ;o
men idag var de C delen i matte nationella. och jag kan bara säga så här: FYY FÖR MATTE NATIONELLA! ;o
de gick inte precis bra, kanske inte åt helvete. men inte bra heller.
och liksom, hallå? de har snöat hela dagen?! vad är felet på klimatet i de här jäkla landet...?
men slut på klagandet. :)
har förutom de haft en jättebra dag :D
och nu längtar jag till löööördag! tagga för spelning, haha :D och ja får träffa aaaamaaandaaaa! <33
juste, och imorgon blir de stockholm med Älsklingen och kolla på klänningar och hon ska få mig att äta
sushi haha...
men nu ska jag gå o sova, eller något. så godnatt! :D<3


  o här kommer en gammal, lite mongo bild :D <3

Kommentarer
Postat av: sushilady

Om du diggar sushi nu får du tala om det för jag er en big lovaaa af sushi 88888D

2010-05-01 @ 11:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback