blogg paus.

hej på er, ja ni som är kvar. statistiken har ju gått ner en aning eftersom jag har haft en liten typ bloggpaus, dock utan förvarning haha. :)  men det var har varit fullt upp med skolan och sånt + läger hela helgen (utan internet och täckning på mobilen) så har verkligen inte hunnit, ledsen för det. men nu ska jag försöka komma igång igen med minst 1 inlägg om dagen efter massa tjat från vissa, och andra har bett att få gäst-blogga för att de ska hända något men tyckte att det var dags för mig att kanske börja igen. så vad har ni haft för er? :) själv har jag börjat komma igång i vardagen igen, trivs riktigt bra i min nya skola och med klassen. känner mig riktigt typ lugn nu när man börjar lära känna alla och upptäcker att det var en bra klass man hamna i :) även om allt fortfarande är nytt och så, men hittills är de bra :) och jag har varit på ett typ steelpan läger i nynäshamn, eller i närheten där iallafall. mitt ute i ingenstans typ, lite bilder från det lägger jag upp senare ikväll eller i morgon om någon är intresserad. det var riktigt kul iallafall, det kunde dock inte mätas med Danmarks resan förra året när vi spelade på en festival där med andra steelpan band från danmark, england och sverige :) men helt klart grymt kul! :D det måste vara människorna som gör det, alla är super roliga, det är omöjligt att inte skratta i deras sällskap. 
men nu ska jag ta och svara på massa kommentarer, och hoppas på att alla mina älskade läsare kommer tillbaka igen. haha. sen blir det kanske sängen eller något, måste ju upp till skolan tidigt i morgon men slutar 12 så de blir najs :)
p u s s h e j j


Kommentarer
Postat av: Wille <3

Yaaaaaaaay;D Väntat på att bloggen ska komma igång igen:D <33

2010-08-23 @ 20:02:40
Postat av: nna

sv : jo tack , bara bra om jag inte vore så jäkla förkyld ! ;) Hoppas att du får en fin fortsättning av kvällen ! Kram !

2010-08-23 @ 20:21:11
URL: http://annahogbacka.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ja det blir ju lätt så när det nyss varit lov ^^

2010-08-23 @ 20:39:08
URL: http://johannawellman.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: hehe ;D

2010-08-24 @ 07:27:01
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Nathalie

tack:D hur ser planerna ut idag?:)

2010-08-24 @ 13:28:18
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: E L L A

SV; okej, samma, är också jätte trött! :)

Gjort idag? :D

2010-08-24 @ 16:45:55
URL: http://somella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback