freeedag!

jättedålig uppdatering jag vet, men har varit så sjukt trött på kvällarna... men en sammanfattning av veckan, steelpan har börjat igen. skolan rullar på, trivs bra men det är sjukt långa lektioner så ibland tror man att man ska avlida vilken sekund som helst. men de är kul att ha fått så många nya kompisar :)
idag då, började ca 8 hade första idrotts lektionen vilket bestod av sammarbetsövningar ganska kul faktiskt. sen en sjukt lång mattelektion, fuck vad jobbigt. har upptäckt att jag ligger liiiite efter så måste jobba lite i helgen, fast de är jag inte ensam om som tur är. sen sluta vi vid 12.30 för bilden var inställd för läraren var sjuk. nu sitter jag här, ska städa lite o förhoppningsvis hinna ta en powernap eller bara ta det lugnt en stund så blir det kanske stälje och kringelfestivalen eller vad den heter ikväll med syster<3 och kanske träffar på några andra där? :)
OM ja inte åker dit kommer det nog något mer inlägg idag annars kommer det nog på söndag igen för åker ut i skärgården i morgon med släkten och kommer inte ha datan med mig. menmen hinner nog med iallafall ett inlägg till innan dess :) 


muppbild från lägret o nynäshamn. :)


Kommentarer
Postat av: E - The blog of hiphop & r'n'b

Min pojkvän kommer hit då så blir väl till att vara med honom :) själv? :)

2010-08-27 @ 17:48:07
URL: http://eemellie.blogg.se/
Postat av: A

Megasötbild.se eller nåt :'D

2010-09-12 @ 14:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback