skrubba, städa, diska va mer?

okej dagens jobb blev inte riktigt som tänkt.... börja med att dom ringde från fritidsgårn och sa att vi inte behövde komma förän halv tre. för de fanns ingen som kunde öppna i cafét med oss innan det. så vi kom dit då, fyllde i lite papper och sen fick vi gå till Futurum me en från personalen (eftersom det tydligen var personalbrist så vi inte fick öppna cafét, måste tydligen ha två vuxna med...) där skulle vi städa. guuud va äckligt det var där, speciellt nere i köket/baren. typ millimeter tjocka lager med fett/damm/kladd och annat skit. fyfan alltså. men jag tyckte att jag & min lille vän Dennis jobbade på bra med musik som dunkade i högtalarna och lite humor så gick det faktiskt bra.  dockv kommer ingen av oss satsa på en karriär som städare ;)
Nu ikväll har jag varit ute med Francia, trevligt ^^ gjorde inget speciellt men de va kul ändå. och nu har jag precis kommit in igen. snart blir de sängen. för imorgon stänger parkcafét så vi ska vara på friidsgårn kl 9. måste alltså gå upp tidigt.

G O D N A T T  : )


glasen blev rena iallafall?


proffsstädaren himself ;))


Kommentarer
Postat av: Tove ♥

sv - samma här ;)

2010-08-06 @ 00:04:03
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback