ajdååå....

jag vet att jag har varit super mega jättedålig på att uppdatera, men jag har verkligen inte hunnit. har haft så grymt mycket i skolan och de har jag fortfarande, dom har tagit mitt liv ifrån mig o: och enda gången vi hade lite blev jag sjuk så orkade inte blogga :( förlåt...
Sitter här nu med alla mina läxor och skolsaker:
Historia - inte klar
Svenska bloggen - precis klar!
Matte Nationella - hmm borde plugga... men har inte hunnit.

Jag orkar verkligen inte mer skola just nu, jag vill ha lov !
Aja nog med klagandet. vet inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu eftersom de här blev ett lite ceepe inlägg men jag ska försöka hinna blogga igen nu :)


Kommentarer
Postat av: wille....

Finally :-d Youre back on track baby xD D:D

2010-12-08 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback