bara några timmar kvar av 2o1o'

Jahapp, då var även det här året snart slut. Så det här blir sista inlägget för i år antar jag om det
inte blir ett till med bilder från året som gått.
Jag har uppdaterat dåligt i know, men det ska jag försöka ändra på :)
Men NU, blir det ett nytt år, nya möjligheter och motgångar att jobba emot. Glöm all skit från 2010
och satsa på att göra 2011 till det bästa året hittills! Det ska jag iallafall försöka göra,
strunta i all skit och allt jag har förlorat eller sabbat och istället tänka på det jag vunnit i år och allt bra som
hänt och ta det med mig som erfarenheter för att få ett lyckat år. Det är dags för lite tur nu.

Men några av de bra sakerna som har hänt 2010 är:

- Har fått upp kontakten med släktingar jag inte har pratat med på många år.

- Bytte skola, alltså började gymnasiet utan att någon värre katastrof inträffa.

- Fick nya underbara kompisar som betyder sjukt mycket för mig.

- Upptäckte vilka som var mina äkta vänner och vilka som var falska.

- Har lärt mig att mycket händer för en anledning.

- Åkte tillbaka till Turkiet, och fick nya kompisar även i år och oförglömliga minnen.

Det var lite av det jag är glad över, som jag kan tänka tillbaka på nu och känna mig lycklig. Så lite tur har jag allt haft trots alla motgångar.

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback