i have known it all this time

hejsan! idag var de ganska lugnt i skolan för första gången på evigheter. men är lika slut
för det... två timmar matte som börja 12.15 så fick sovmorgon det var riktigt
underbart kan jag meddela er :)
Som sagt, är fortfarande grymt trött och orkar ingenting. jag har känt länge att jag inte är
riktigt på topp, måste få en paus från allt känns det som. men snart är lovet här och de får detatt kännas lite lättare. 
Men  förlåt alla ni somjag tar ut de på, förmodligen en viss person mest... Ledsen att jag alltid är trött och
kanske tjurig men jag orkar verkligen inte, det har varit jättemycket i skolan senaste tiden och sen här veckan
lika så. men får nog min chans att vila upp mig på lovet :)
aja jag ska försöka vara positiv och glad, som sagt jag måste ju ta vara på det jag har.
det finns ju de som har de värre än mig. och jag ska försöka komma på lite roliga
saker att blogga om :) efter mitt lilla uppehåll sjönk statistiken men de ska det
bli ändring på !


bild brist, så de blev någon random som jag själv tagit.


Kommentarer
Postat av: Wille <3

Delugnt :D: :D :D:D:: D:D <3<3<3<3<33<

2010-12-14 @ 18:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback