all night long, nananaaaaa (8)

tog en mysig (hahaha) kvälls promenad med min käre lille vän Emelie förut, mkt trevligt. men FÖR mycket mygg... är helt prickig nu känns det som. men det får man stå ut med ^^
vi är helt klart bäst på planer, bild på det kommer imorgon. när jag har försökt mig på att rita lite i paint. :D

hmm... nej men vad ska jag skriva nu då?
okej, här kommer något som ploppar upp i huvudet:
1. borde börja packa typ snart annars kommer jag ha panik på lördag kväll...
2. tack wille för albumet du skicka. (måste ju fylla ut o skriva något eller hur?^^)
3. jag saknar syster & elin... :( <3
och en 4e sak, jag saknar inte min lillebror som ligger här bredvid mig. han bara önskar att jag gjorde de ;))


Kommentarer
Postat av: Wille<33<3

tack sjäv för att du "wille" ta emot dem :D Börja packa nu;) Pusspuss så hörs<333

2010-07-09 @ 00:16:07
Postat av: eeliinn svarar

hahahaah, du är för rolig du :D <33

2010-07-09 @ 00:18:08
URL: http://eeliinn.blogg.se/
Postat av: frida f'

asså du o simon är ju 7kt söööta ;o

2010-07-09 @ 20:34:38
URL: http://fridaafroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback