du anar inte vem fan du retas med.

träffade Wille i södertälje idag, mycket trevligt :d  en rolig filur de där :d <3
haha, nej men de var väl intressant??
och det är någon feg liten fitta (ursäkta ordvalet) som ringer mig IGEN, trodde du hade gett upp
efter förra gången de höll på. hoppas du läser de här och kanske inser hur sjukt jävla patetisk du är! HAHA
asså om du nu så gärna vill lägga dig i mitt liv, kan du inte bara prata med mig ist för att bara lägga på när jag
väl svarar. har ju mina aningar om vem de är, OM de är den personen så kan den stoppa upp något där bak. för du o ditt skitsnack är något jag har kommit över för lääänge sedan sörru ;)
och om det nu är så att du läser de här kanske du inser hur sjukt löjlig du är, och på något sett ska jag få reda på vem du är som slösar massa pengar på att ringa mig speciellt när du ringde när jag var i turkiet ha! kan ju alltid gå till farbror polis ? där kan dom lätt spåra vem du är, ägd säger jag bara. att ha dolt nummer hjälper inte alltid. SUCKER!

H E J D Å Å Å Å 

Kommentarer
Postat av: Wille<3

Hahaha jag är en filurD: de va kul att träffa dig:D snart igen:D<3333

2010-07-21 @ 00:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback