förlåt.

jag vet inte om du läser det här, men jag vill bara säga förlåt för att jag har sårat dig.
jag gjorde inget medvetet. antar att du förstår vem du är om du nu ser de här? det var inte meningen
att det skulle bli såhär, jag trodde att vi var kompisar men nu när jag vet hur det var för dig kan jag inte
göra annat än att acceptera att du inte klarar det längre. är verkligen ledsen, men du ska veta att jag är
varken sur eller arg på dig. jag förstår varför det är som det är nu. även om det är tråkigt att förlora en vän,
fast jag trodde att jag hade förlorat dig för länge sedan så kanske de är bäst så här?
ska inte göra dig illa något mer, varken med flit eller omedvetet. hade ingen aning om hur du kände. finns fortfarande kvar ifall du behöver en vän. så du vet det.
men nu kan jag inte säga mycket annat än...
- förlåt.

Kommentarer
Postat av: Wille <3

Bra skrivet... Finns för dig om det är ngt<3

2010-07-22 @ 18:26:25
Postat av: Arian

förlåt mig med. adjö..<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback