gaah vad ska jag ta med mig ?!

tjaa ! sorry för inget nytt inlägg igår, men jag skyller på att jag inte orkade med datan. vilket ioförsig är sant. skit samma. gjorde inte något speciellt igår, vart södertälje en stund och lite sånt.
idag blir de packa för hela slanten. lär ju ta ett tag för mig eftersom jag har sån satans beslutsångest, och enligt mina föräldrar får jag inte ta med mig FÖR mycket, hallå liksom?! jag är tjej, jag är i behöv av mycket kläder även om jag inte kommer använda allt, men måste ju kunna välja ... asså shit man borde få ta med hela garderoben..   sen iväg en stund och köpa de sista vi behöver.
 de flesta vet nog vart jag ska, men för dom få som inte vet avslöjar jag senare vart det är jag ska ;)
nej men nu måste jag gå och fortsätta, ska försöka hinna med en uppdatering till, annars kommer de typ kaaaaanske i morgon om datorn får följa med :)



P U S S H E J J / E E L I I N N ' ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback