goodmorning sunshines!

godmorgon! har nyss blivit väckt av pappa som berätta att mormor & morfar är här.
men jag orkar inte. ska jag gå och prata med dom eller somna om och hoppas att dom
är kvar när jag vaknar ? äh vi får se. de är ett under att jag orkar blogga just nu, dom som
känner mig vet ju att jag är otroligt seg på morgonen ^^
sen blir det södertälje med lillebror<3 en snabbis, bara dit o fixa en sak och sen hem. och när
min saknade Melanie äntligen slutar jobba ska jag träffa henne :D

p u s s h e j j  s å  l ä n g e ♥


BJUDER, på en bild på en väldigt nyvaken elin. haha.
MOBBNING ÄR EJ TILLÅTEN!

Kommentarer
Postat av: Wille <3

hahahahah VÄLDIGT ny vaken bild ;) <3

2010-07-21 @ 18:36:53
Postat av: eeliinn svarar

du skulle bara veta ;))

INGEN MOBBNING FÖR DÅ JÄVLAR! :D <3

2010-07-21 @ 21:52:22
URL: http://eeliinn.blogg.se/
Postat av: Wille <3

Nejdå:D Ingen mobbning här!:D<33

2010-07-22 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback