sol + jordgubbar = är äkta kärlek, för mig & francia iallafall.

okej, jag har inte orkat uppdatera bloggen tyvärr. igår kväll var jag jättetrött så de glömdes bort.
skäms på mig typ o:
men nu skriver jag lite iallafall, sa ju att jag skulle berätta om i fredags.
så här kommer det, dagen började med en nyhet som inte var så kul... fick inte min plats på rönninge gymnasium :'(( så ska typ gå på tullinge ist, med massa människor jag inte känner. känns ju sådär, men har iallafall reservplats 3 på rönninge, så om några tackar nej till sin plats så kommer jag in där iallafall... men sen blev det stälje with emeeelie :D mycket trevligt, och vaarmt! var även snäll, för "EzZ's piller express" gick till amandas jobb med en ipren. för hon hade huvudvärk, stackarn men EzZ fixa biffen asså! haha eller inte men aah den hjälpte ju? (a) sen snabbt hem & duscha, sen tillbaka till södertälje men för att fortsätta till enhörna. JAG FICK FUCKING DAMP PÅ SL SOM ALLTID SKA KRÅNGLA! o:   I enhörna var det 'tårtkalas' haha hos Amanda :D
alltid lika trevligt hos henne, tyvärr var de många som inte kunde komma så de sluta med att det var jag, amanda, therese, emma & felicia men det var såklart kul ändå! :D<3 var dock tvungen att åka hem ganska tidigt, trist... och tågen krånglade FORTFARANDE! fick damp. åkt ersättningsbuss till hamn o fick ta tåget därifrån de var fett rörigt, o vart lite ledsen att ja inte hann träffa varken S eller W den dagen, aja jag var nog lika glad ändå tillslut :D
och igår målade jag hela dagen, otroligt vad man blev trött av det o: eller så var de för att solen låg på hela dagen, stå i gassande solsken med över 30 grader flera timmar gör en kanske trött + att risken för att bli bränd är STOR! vilket jag märkte, ser ut som danska flaggan på ryggen, det är riktigt illa den här gången. jag lovar dig francia, jag lyckades mer än du (y)  sen chill kväll, med film :) orkade inte göra så mycket mer än de haha ^^

Men nu iallafall ska jag gå & äta jordgubbar o titta på film.  p u s s h e j <3







Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med jordgubbar:D ille träffa dig oxå :'( Men ngn annnan gååång:D:D:<33

2010-07-04 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback