så knasigt det kan bli.

hejjsan! förlåt för att jag inte bloggade mer igår, men de sluta med att datan fick vara hemma. och vi hade inte tid med datan så mycket + att muppens internet är lite damp ^^
men nu skriver jag lite iallafall. kan ju ta och berätta lite om gårdagen. när jag kom till enhörna blev jag mött av amanda<3 vid bussen och vi gick vidare för att köpa middag som bestod av pizza. ( vi tjockade oss rejält igår) och till den skålade vi med champange haha. för vi ville vara vuxna (a) fast den var ju alkoholfri. sen kollade vi lite på film, men var så otroligt trötta att vi nästan somna. men då ville amanda gå och köpa godis så de gjorde vi. och vi köpte yoghurt me roliga djur på xd haha, kändes bra att planera för en gångs skull (y) sen titta vi på film igen o blev typ höga på godis. inte bra, för mycket socker. fast de var kul ^^ sen någongång vid typ 2 gick vi och la oss, helt slut.
& nu ska vi fixa oss för att sen åka ner på stan :) kommer kanske fler inlägg senare idag annars lovar ja att det kommer när jag är hemma imorgon :) 

btw, jag har namnsdag idag tydligen, så om någon annan som läser heter elin grattis på dig :)

p u s s h e j j : )



fin bild huuh? ^^


Kommentarer
Postat av: Aammaannddaa

Vi är så dukktiga! Och finaste bilden (A)

2010-08-03 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback