turkiet dag 1

merhaba! :D eller något sånt? kommer inte ihåg vad det är alla säger hela tiden, men de ska betyda hej iallafall :P
har en liten nyhet, även om kanske ingen bryr sig men jag KOMMER blogga från turkiet :) kanske bara typ 1 inlägg om dagen men de är ju alltid något, mer än vissa andra dagar ^^
men iallafall, den här dagen har varit sjuuukt lång. börja med att gå upp 02.00 alltså hann man typ inte sova något alls. sen åka till arlanda åkte därifrån mellan typ 5-6 i morse. flög typ 4 timmar, sen 2.5 timmar buss -.- vet ni hur jobbigt det var ? o: fast jag somna direkt när jag hade satt mig i bussen så de gjorde kanske inte så mycket för mig (a) checkade in, fick vårat rum. vi har utsikt mot poolen vilket är najs, och morgonsol eller vad de kallas xd men sen gick vi ner och bada och sola några timmar. underbart! sen upp på rummet och duscha och sånt. sen åkte vi till resturangen Beckham's riktigt trevligt :) och nu har vi nyss kommit därifrån.
nu kanske det blir att kolla på lite film i datan innan jag somnar eller kanske gå ut? vet inte. är sjukt trött iallafall.
& i morgon blir de massa sol och bad igen, kanske på stranden. vi får se ^^

p u s s h e j j  : )



bild från planet.


utsikt från våran balkong


ser drogad ut jag vet, men på middagen på Beckham's


Kommentarer
Postat av: Wille<3

Ser sjukt kul ut ju:D:D:D: O du ser fin ut nt drogad ;)<3

2010-07-11 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback