turkish style... typ ?

jahapp nu sitter jag här på balkongen igen då. ^^ de är ju som sagt mycket skönare att sitta ute än inne, man måste ju passa på. om jag nu ska vara 'data-nörd' även i turkiet liksom haha.
de blev stranden idag också, sen poolen :) kan meddela att jag och towe måste vara världsbäst på att hålla en boll i luften (y) eller inte haha, man måste ju typ utrymma poolen när vi är igång. nej okej nu överdrev jag, ganska mycket...
snart blir det Turkisk afton på hotellet, alltså massa mat. allt man kan tänka sig inom turkisk matkultur typ (buffé alltså) och massor med underhållning :) blir nog kul.
känns lite surt att det börjar närma sig slutet på veckan, men ska passa på att njuta av dom sista dagarna :D



turkisk buffé, fast förra året dåra ^^

Kommentarer
Postat av: amnaandaa

naaaa det ser gott ut :')

2010-07-17 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback