there is someting about the sunshine

chaa sitter på balkongen i turkiet nu, ska snart gå och äta middag tror jag :)
har haft en toppen dag! började med att säga hejdå till en ny kompis jag fick här, de var inte så kul o:
aja sen blev de stranden några timmar, värsta supervågorna :D sen gick tillbaka till hotellet, cp varmt! men klagar inte för det. åt lunch sen ner till poolen och va med Tove en annan ny kompis :) vi bada och sånt sen fick vi för oss att gå och shoppa så vi gick o bytte om o väntade på simon och en kille som hette Ludde, sen vandra vi bort mot hamnen. de är gaaanska långt dit, vi DOG helt typ. så klagade vi på värmen för det var lite för mycket. sen efter någon timme kom vi tillbaka till hotellet och slängde oss i poolen, sjukt skönt! badade någon timme sen upp till rummet o duscha. och nu sitter jag här :)
kanske inte låter så jättekul, men jag tycket det :D och jag känner verkligen inte att jag vill åka hem på ett tag, fast har ju ett par dagar kvar såå :)

pusshejj :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback