varmt. trött. ångest.

det är nästan FÖR varmt nu, det ska väl ändå inte vara nästan 30 grader efter tio på kvällen? shit asså, men nu ska jag inte klaga mer på värmen :D för snart är man tillbaka i kalla sverige, ser inte riktigt fram emot det... men det ska bli skönt att äntligen få lite "egen-tid" här har man folk runt sig heeela tiden, speciellt att ha lillebrorsan här hela tiden. börjar gå mig på nerverna de flesta vet ju att vi inte riktigt kan komma överrens... ^^
nej jag vet, inget mer klagande. men har liiite ångest över att inte ha solat mer, borde ha gjort de. känner mig inte riktigt så brun som jag hade hoppats, whatever ^^
imorgon bär det av hemmåt igen, skönt typ. men kommer sakna Towe och alla andra jag lärt känna såklart ^^ ♥
men nu blir det att försöka sova i värmen annars kommer jag inte orka upp med bussen i morgon och jag vet någon som blir sur om jag missar bussen alltså inte kommer hem i morgon ^^

puss & godnatt :)

Kommentarer
Postat av: fishprincess

YAAAAAY nu gåre o kommentera juu 8888DDD

Men jävla pepparkaka sluta vara missnöjd D:< Du ska se mig, fuccking kylskåpsvit ): ;d

2010-07-20 @ 23:43:52
Postat av: eeliinn' svarar

Naaww, ffischy dååå! jag är ingen pepparkaka :DD

men om du är kylskåp är du ett väldigt fiskigt och sött kylskåp :DDDD <33

2010-07-20 @ 23:46:43
URL: http://eeliinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback