en dag till sommarlov!

chaachaa ! har inte hunnit blogga så mycket de senaste dagarna för de har varit mycket på gång ...
men nu tänkte jag berätta lite :)

Måndag: dagen då vi skulle ha våran avslutningsbal, efter skolan åkte jag och mamma upp till Therese så hon kunde fixa mitt hår, och jag kan inte säga tack tillräckligt för jag vart så himla nöjd! sen hem, fixa sig och sedan kom daniel och våra mammor började direkt fota oss, haha ^^ sen skulle vi åka och hämta rebecka och vidare till balen i den super balla bilen pappa hade fixat :D en guldig Cadillac. (a)
kvällen var helt underbar men mycket dans och skratt, skulle göra mycket för att få den kvällen igen... :)<33
jag kommer verkligen sakna alla efter tiden på Ene ;o

Tisdag: sovmorgon, sedan till skolan och tömma våra skåp. och efter de volleybollturnering, den gick ju inte så jättebra kan man ju säga... menmen :D sen åkte ja till södertälje för att träffa kusinen frida :) trevligt trevligt ^^

Onsdag: började dagen med att stressa satan sen ut till kallfors golfklubb för att prova på golf med lite andra nior. hem en stund, tillbaka till skolan o titta på volleyboll finalen mellan 9C & lärarna. sen avslutningsfika med alla lärare.
och ska snart på steelpan avslutning också ;oo men skriver mer senare.
puuusssheejj <3

(fucked up text ? :s )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback