everywhere i go im gonna have my own theme music

okej, de är näästan en vecka kvar i skolan. känns konstigt. och jag vet att jag skrev om det här igår. men ändå liksom det här är sista tiden på Eneskolan, och sista tiden med klassen. har ju gått med nästan alla sedan dagis. allt kommer vändas upp och ner utan att få träffa alla dom varje dag ;o även om man inte kommer överrens med alla, och gillar kanske vissa lite mindre så betyder dom ju fortfarande mycket, när man har gått tillsammans i mer än 10 år så är det väl inte konstigt om man tycker att det är tråkigt  ?
men aja lite om dagen, har inte gjort så mycket eftersom de är lov snart. lekte lekar på matten/no'n och typ låg ute och sola fett najjs. :) + att vi tittade på filmen vi själva hade gjort på svenskan, jag typ dog! shit, pinsamt... sen efter skolan drog jag och moony till berga och skulle bada, men jag är ju badkruka så jag nöjde mig med bryggan och doppa fötterna (y) men heeelt underbart väder idag, riktig sommarvärme! de gillar vi :D
& imorgon så skulle vi ha haft sovmorgon men nejnej, den tar dom bort för dom tycker att vi borde öva lite till på dans innan balen på måndag. ;o
men nu ska jag nog gå och lägga mig, eller kanske titta på film. är sjukt trött.
så godnatt typ :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback