Heelloooouw ! - eeh aa, jo men de var ju normalt....

äntligen kommit hem efter en lång dag, har varit i södertälje med bästaste :) och vi fick veta (efter att ha varit VÄLDIGT nyfikna) vad den lilla hemlisen Francia hade var ! MOHAHA :D
men sen gick vi och fikade på tratten, och satt där ett tag och snacka massa onödigt skit. haha :)
sedan vart det att säga hejdå till mina små muppar och pallra sig upp till kulturskolan för steelpan. absolut sista lektionen innan sommaruppehållet så nu lär de dröja innan jag ska dit igen ^^ och nu har jag kommit hem, eller aah tog en lång varm dusch nyss. kändes som att de behövdes, är helt slut. av någon konstigt anledning ;o
men i morgon vet ni vad som händer då? jo då ska jag till grönan med Amanda min älskling, Kusinen Frida, Lillebror, Simons flickvän och hans kompis. :) de blir nog najjs, om vädret är på våran sida om man säger så...
nu ska jag snart sova så jag orkar upp i morgon, ha de bäst! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback