ojojoj, bränd. inte bra.

har nyss kommit hem från "jobbet", de va ganska tråkigt. inga där. men vi fick göra det bästa av det så det blev inte ett helvete utan helt okej :)
innan jag gick för att sitta av mitt pass i park caféet så passade jag på att sola eftersom det var helt underbart väder! :D men råkade ligga lite för länge i solen, så hela framsidan av mig (men inte ansiktet) är typ helt rött alltså bränt. haha det svider inte, men ser förjävligt ut ^^ inte bra...
nu blir de nog film känns det som.... :)

usch, gillar inte bilden men tog någon som hade att göra med sola. sämst.
(
bilden är tagen i turkiet 09, jag till vänster Ida till höger (: )


Kommentarer
Postat av: Moony <3

Men vafan YOU TEXT ME WHEN YOU HAVE THA PASS, jag var ju fan där men då jobba ofelia och samme, måste ha missat dig :(<3

2010-06-18 @ 02:03:40
URL: http://iammoony.blogg.se/
Postat av: eeliinn' svarar

haha inte bra, men jobbar idag också. kväll.

kan smsa dig då så får vi se om du är i järna. :) <3

2010-06-18 @ 13:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback