så kan det gå ^^

har inte uppdaterat så mycket, ledsen för det. men har inte haft tid/ork....
men iallafall de blev lite shopping med mamma idag, tack så jättemycket för det. bara så alla vet har jag den bästa mamman som finns :) <3
sen sola lite, och typ chilla. nu kollar jag på film och pratar lite med emelie vi är tydligen precis som dom i filmen heartbreak hotel hahah :D bara det att vi är ännu roligare! ha!
& juste, jag och wille ska bli skådespelare och världskända. alla kommer älska oss bara för att vi är så sjukt bäst!  så nu vet alla det, så bli inte förvånade sen när de blir verklighet :D


(kläderna ser inte riktigt ut som på bilderna när man har dom på, bara så att ni vet ^^ )

Kommentarer
Postat av: Vonna ♥

SV:

FÖrlåt för sent svar.

Tack så mycket. Detsamma =)

Allt bra?

KRAM

2010-06-28 @ 07:02:39
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Vonna ♥

SV: Hehe ok.. Men varför behövde du gå upp tidigt ?



Jo tack. Bara bra med mig. =)

KRAM

2010-06-28 @ 09:45:07
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Wille<3

Lätt att vi ska:D:D Ingen ska stoppa oss:D<3333

2010-06-28 @ 16:22:17
Postat av: Lundström-Cronholm-Persdotter hahaha

Eeelin då, du har ju Panoply-Panpaya D: xd

2010-06-29 @ 18:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback