21/3

nu tänkte jag berätta en oerhört intressant sak för alla som orkar läsa min blogg, eller aah egentligen är de liiite careface. men iallafall :D
sitter o snackar med Kewin på msn, och vi har kommit överrens om att vi ska ha filmdag typ, och Azn du ska vara med även om du inte visste om de (a)
då ska vi kolla på Hitta Nemo, Up och Kung fu panda ! haha, ja vi är kanske barnsliga men vem bryr sig. :p
är det någon som har någon idé på fler filmer vi kan se isf får ni gärna kommentera o säga vilken/vilka.

jahapp, de var allt jag kom på nu haha.
puuuss eeliinn'


   detta är nog Kewins favorit filmer kanske ? har jag rätt ? :)


Kommentarer
Postat av: AZN

YAAAY 8D Massa kul typ 8D Och jag har inte sett Up och Kung Fu Panda 8888D

2010-03-21 @ 17:54:51
Postat av: Moony

Hahah man SKA vara barnslig (yy'

tyyp.. oh jag vet Det regnar köttbullar är fett bra!! fast ät innan annars svälter ni typ ihjäl ^^



fortfarande väldigt mkt happyface att du skaffat blogg btw :D

2010-03-22 @ 23:10:19
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback