23/3

tjaa !
jahapp, vet inte riktigt vad jag ska skriva. men en ganska bra dag.
som ni såg i inlägget innan fyller ju då ronja år idag :)§
allt var som vanligt i skolan, eller jaa ... vad man nu kan kalla vanligt vet jag inte men alla hade damp, speciellt emelie som kallade mig dumma saker ! ;oo och killarna höll på med is o la innanför allas tröjjor. fyfan asså! haha nej men de var kul tyyp. & juuuste, pannkakstävling på lunchen. eller två tävlade, madde vann haha :)
och nu ska jag fortsätta plugga måste bli klar me hemkunskapsarbetet typ idag. och so prov på torsdag, kan inte ett skit så de måste jag också ta tag i och om ja orkar läsa min bok fårn svenskan...
känns som att det är jättemycket i skolan just nu, men de är väl bara att bita ihop, tänka positivt och köra på för fullt sista tiden nu, nian är ju snart slut. och har man överlevt tills nu klarar man väl sista månaderna också? :)

  // eeliinn'


 <--- uuuscchh... ;o (lite faaiil, mobilen kom med på bilden, de va inte meningen xd )

Kommentarer
Postat av: din lover ;)

jag var inte elak ;oo

2010-03-23 @ 19:38:08
Postat av: Gissa 7 ggr(wille)

Wooooooooow hur har du gjort den?!??!<33

2010-03-24 @ 21:55:29
Postat av: MMMaaaaaannnnnnddddddddsssssss ja jag har tråkigt

Men det är ju fiinaste mobilen :D

2010-03-25 @ 16:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback