27/3

dagen började lugnt, va hemma o typ chilla. sen var det bara att dra ner till Madde som vi skulle färga håret på.
så jag och emelie satte igång med det, sen kom Sofia också dit :) så vi stod i typ två timmar o fixa varandras hår och sminka innan vi skulle gå bort emot Ronja, för hon hade sin 'sweet sixteen' som Madde kalla det för, fast de kan lika gärna kallas typ tjejmiddag eller något ? xd
aja, vi mötte Rebecka på vägen dit också, sen kom vi dit och då var Malin och Lina redan där.
först åt vi jättegod mat som Ronjas syster hade gjort, sen vart de karaoke. de var typ suuuper kul :D
och vi i de bästa laget, alltså dom blå var helt klart bäst ;) de var jag, Emelie, Sofia och Madeleine.
måste ju även nämna att Rebecka har upptäckt någon ny typ bas/poetröst xd
sen kollade vi på Sommaren med göran. sen var ja tvungen att dra hem... alldeles för tidigt men skitsamma.
tack för en underbar kväll tjejer :)<3

bjuder på några bilder från kvällen också:

 fixar hår & smink.

 Ronny-boy ! :D<3

 Madeleine & Sofia :)<3

  Jag & Emelie :) <3  (väääldigt vacker bild ;o )

Kommentarer
Postat av: Lazloo

HAHAHA! Min basröst ÄGER, så jävla grym!

2010-03-28 @ 13:26:51
Postat av: maddelutten

Jättekul :) <3

2010-03-28 @ 16:24:10
URL: http://maddelutten.bloggplatsen.se
Postat av: your lover ;)

va fan hände med privat bruk på bilderna? xd <3

2010-03-28 @ 18:27:49
Postat av: Moony

Elin är sööt <3

Kul fest verkar det som iaf, bra de :)

2010-03-31 @ 10:33:16
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback