HOCKEY

hann inte uppdatera något igår, så jag gör det idag istället. :)
TORSDAG: skola, hem sen vidare till axa för att kolla på hockey.
SSK - LEKSAND & jobba... de var inte lika kul, menmen vad gör man inte för ssk's 96 lag ;)
haha skojja, blev lurad av en eeeelak pappa igen.. matchen sluta 3-2 till SSK ! :D
sen vare bara att börja städa, eftersom mina föräldrar var tvungna att stanna kvar o städa.
så jag fick svabba nästan heeela hemma stå! :O men ska se till att jag får betalt för det (aaa'
sen hem och sooova :)

FREDAG: sov morgon, fett skönt ! sen efter skolan ska jag till södertälje och träffa my little angel. och sen drar vi upp till sthlm o fixar lite och kollar på bio :) läääängtar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback