"pappa & lillebror fri dag!"

hej !
dagen har varit riktigt bra. börja med att man gick upp och gjorde sig i ordning. då ringer pappa och berättar att min lillebror hade blivit skadad, fått en tackling så han flög med huvudet först in i sargen på hockeycupen dom är på i helgen. det var inte så kul att höra, stackars lillebror... :( <3
men han verkar iallafall vara okej nu, som tur är.
sen iallafall åkte jag och mamma till kulturskolan för "spelningen", mötte eeeelsklings amanda<3 och sen gick vi in och upptäckte att massa småbarn stod och spelade på våra instrument, dom spelade ju sååå vackert asså! (yy'  haha :)
sedan var det våran tur att spela, gick rätt bra tycker jag iallafall. även om jag faila, men de hör till...
efter spelningen vart det shopping med mamma :) eller jag handla och hön följde med xd
så jag fick lite nytt, tack för det mamma <3

skriver kanske mera sen, om jag kommer på något som någon skulle kunna ens tänka sig att läsa..^^
puss eeliinn'


   panpaya/panoply, bild från i somras :)


Kommentarer
Postat av: Kevin

Soft! :)

2010-03-20 @ 19:26:23
URL: http://kevinf.se/
Postat av: belinda

Hej Elin :D Du har en jätte fin blogg :D

2010-03-20 @ 21:05:31
URL: http://belindaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Eeeelsklingen (aa'

Äntligen spelning yaoo :D ^^ Men det bästa var att träffa diiiig <3<3<3 (AAAA' OCH ATT SKRIVA MED CAPS PÅ TELEFONEN. DET VAR HILARIOUS. TYP TRULY. ELLER MIN SEPE DRICKA, OXXÅ EN HAJJLAJJT. ÄLSKAR DIG ÄLSKLING <3<3

2010-03-20 @ 21:39:02
Postat av: Moony såklart ;D

I will read whatever you write bby :D

2010-03-22 @ 23:07:47
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback