typ hejj ? :)

Min dag:
börja med att man gick till skolan, inte så konstigt kanske ?
typ helt okejj dag. bf va konstig, fast på ett bra sett haha alla tjejer i klassen förstår vad jag menar ^^
sen skulle jag till södertälje och då fick ja träffa älsklings elin, snacka om att jag har saknat dig! ;o<3
och sen kom amanda så åkte vi upp till kulturskolan för att spela steelpan som vanligt, ganska kul. :)
men kewin va inte där :( men de gick bra ändå, tyyp... 
mycket mer än de har inte hänt tror jag ...


puuussen

  BJUUDER PÅ MOONGO BILD :D (yy'

Kommentarer
Postat av: Moony

vad fan är pussen? varför säger alla så :O hihi låter mongo typ. söt bild förresten. inte så mongo <3

2010-03-31 @ 22:11:47
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback