25 maj

okej, ja orkar inte ladda upp bilderna från klassresan, men dom finns på fb så om du vill kolla så finns dom där :)
har varit lite seg på att uppdatera bloggen på senaste tiden, men de har varit mycket på gång, men nu känns det som att det börjar lugna sig lite iallafall :)
men det har inte hänt så mycket, skola igår och skola idag. & jag är äntligen klar och har lämnat in mitt bildarbete! känns bra att ha det klart nu, + att bild lektionen va typ rolig idag faktiskt för som vanligt så gjorde jag inte så mycket, men en tard & daniel bombade mig med pennor. mest daniel dåra, så nu har man fina sträck i olika färger på hela armarna och några prickar i nacke och på kinden. skit fint asså ! ^^
och nu måste ja gå o plugga, usch....
 aja pusshejj :)


 bjuder på en väldigt vacker bild också.. kanske i repris ? äh ja kommer inte ihåg ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback