i will fall asleep here in your arms (8)

gäster idag då, eller aah simons flickvän o en kompis kom hit och firade honom. och även kusinen Therese, hennes två månader gamla son William och Mr. X (christian). trevligt trevligt ^^
William är typ den sötaste, när han skrattade åh asso söt som socker! :)
efter att vi då hade firat lillebror ett tag så var det dags för Therese att börja med det hon kom för att göra, eller det som var planen från början. Hon är frisör så hon fick nämnligen frågan om att hjälpa mig med frisyren jag ska ha på våran avslutningsbal. så hon var här idag och skulle prova några håruppsättningar. när hon var klar, asså shiit vad nöjd jag var! jättefint, jag har världens bästa kusin som hjälper mig med det! :D ♥
men det blir inga bilder nu hur hon fixade håret, det får ni se sen efter att balen har varit annars blir det ju inge kul då ^^

 godmorgon sömntuta ;)

 ♥

 mer än det får ni inte se ;)






Kommentarer
Postat av: Maaand

Naaaaaaee söööt W ((:

2010-06-03 @ 15:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback