lördag.

tjaa ! :)
nu är det såhär att jag har nt kunnat uppdatera så mycket den senaste tiden för familjens dator gick sönder så alla lånade min, alltså var den upptagen mestadels av tiden.
men det har inte hänt så mycket heller, eller inte mycket som verkligen är värt att skriva här.
men typ igår då, var de först sovmorgon sen skola. efter de följde jag med Moony till södertälje för hon skulle hämta lite saker hos sin mamma. och blev total dissad av en viss person, då blev vi inte glada... :(
och vi skulle ha gått på LADY GAGA's konsert igår, men nejnej då har vi blivit blåsta på våra biljetter ! så den jäveln kommer inte få de så kul när han blir anmäld... men Moony får gå idag iallafall, im happy for ya. :)
men idag då, pappa har köpt en ny dator så alla inte använder min. (så jag lånar hans just nu fast han inte vill de, hihi ^^ ) men han är oerhört stolt över sin nya data, eftersom den råkar vara typ pytteliiiiite bättre än min, fast ja tror att han snabbt kommer tröttna på att ha bärbar för han fattar dom inte riktigt ;) föräldrar är ju så saatans tekniska (y)
och har varit en snabbis i södertälje med mamma idag och köpt klänningen jag har tittat på till balen. och lite annat.
om en stund eller något ska jag ta o gå till emelie där vi ska hjälpa madde (http://maddelutten.bloggplatsen.se) att blondera/bleka håret. och även Ronny-boy kommer dit tror jag ? :)

pusshej hoppas alla får en bra lördagskväll :) <3

(ps. inga bilder i den här datan så de blir ett inlägg utan.)

Kommentarer
Postat av: Madde

yeeeeah :D <3

2010-05-08 @ 17:52:40
URL: http://maddelutten.bloggplatsen.se
Postat av: Persdottir

Naaaae stackars, Lady GaGa ! Jaevla fukkfejs ;ooo Jag skulle typ dött o:

Men najs med klänningen ! Jag måste få se den ! Blev det en lång ? (: Haha kom på att jag kunde smsa 8D

2010-05-10 @ 20:56:32
Postat av: Moony

Vem dissade oss? :O du känner mig, jag kommer över såpnt ganska fort. haha . men ändå vem? :O så jävla synd att du inte kunde gå! ;( men tagga inför finland jaoo fortfarande en chans att se henne :D :D :D



haha jag tror oxå din baba kmr tröttna ^^

show me the dress! lägg upp en bild elr nått :D <3

2010-05-12 @ 00:25:17
URL: http://iammoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback