im sure that i'll find my way

nu är det så här att jag tänker klaga lite på idol igen...
förra veckan åkte elin ut och nu andreas ! är inte glad,
det var ju just dom två jag gillade :(

aja, nu äntligen har det blivit kallt som ni säkert märkt jag tycker mycket
mer om när de är riktigt kallt än lite halvt för det är bara blött då ju... men
just nu sitter jag och tittar ut på snön som faller, riktigt mysigt :)
någon som håller med?
snart blir det sängen, så godnatt :)

 
bild från förra vintern, uppe hos mormor&morfar i norrland <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: i helgen blir de kalas för lilla mig :) Fyller 18 nästa helg så ;) annars bli de lugnt :) Vad händer i helgen för din del ? :)

2010-11-20 @ 17:25:10
URL: http://jsprojects.blogg.se/
Postat av: Wille<3

Din mössa är superb :D <3

2010-11-21 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback