tur att jag har en vän som du ♥

har tillbringat dagen med min bästa Moony.
de var super som vanligt, haha eftersom vi inte hinner
ses så mycket längre så måste man ju passa på att va nöjd :)
vi var oerhört duktiga och pluggade en stund förut fast det är lov.
ni borde vara stolta över mig... sen har vi gjort lite annat roligt.
och som vanligt har vi pratat massor om allt mellan himmel och jord.
shit jag tror verkligen att jag behövde de där, det känns mycket lättare
efter att vi har pratat. tycker jag iallafall.
du betyder så sjukt mycket för mig, och dina åsikter lika så. vi har känt varandra
så länge nu att du vet hur jag fungerar. du förstår liksom hur det känns. vi har gått
igenom så mycket tillsammans.
oj de här förvandlades visst till ett inlägg om hur mycket du betyder ^^
haha, men jag tycker att du förtjänar att veta att jag uppskattar dig
väldigt mycket, och även om saker förändras med tiden är det ju fortfarande
alltid vi två, moony & ilaain ♥


Kommentarer
Postat av: stephanie isabell

sv: haha. jag ska snart baka. dud å?

2010-11-03 @ 10:13:36
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: JS projects

Sv: idag blir det bara att vara hemma! En slappdag :) Kanske tar en sväng upp till mormor :) Vad ska du själv göra? :)

2010-11-03 @ 11:59:36
URL: http://jsprojects.blogg.se/
Postat av: Cornelia

gullig text :)

2010-11-05 @ 00:12:00
URL: http://blondesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback