i throw my hands up in the air sometimes

sitter hos min älskade Monia Johansson just nu, mys.
vi bakar kladdkaka åt hennes lillebror, duktigt va? :)
okej intresseklubben kommer anteckna det här big time men
vi titta på film förut med folk som såg ut som RED BULL BURKAR!! HAHA
monia typ dog när jag sa de, vilket måste betyda att jag är rolig iallafall
trots alla tvivel ^^  och nu slog hon i foten men börja gapa om att de gjorde
ont i armen, pappskalle.... :'D
och idag vet ni? jag klarade av att hålla mitt tal i skolan utan att svimma! haha
eller börja gråta, grät dock åt de andras tal, de var en känslosam lektion
om man säger så... men allas tal var så typ rörande eller vad man ska säga.
aja nu har ni hört lite om min dag, ska gå och hjälpa monia
med disken eller något, haha eller så får hon fixa den själv :DDD
Tjingeling :*

Kommentarer
Postat av: wille<3

HAHAHHAHAHAHHA! börja du gråta? :D<3

2010-10-19 @ 18:35:20
Postat av: amaand

Stackars Monias arm då o: Hihiii aaah svenskan <3 8'D

2010-10-23 @ 13:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback