i wonder if i ever cross your mind ?

tjeeena bloggen! en helt vanlig dag idag då, gå upp jättetidigt åka till skolan
spela innebandy på idrotten, hade matte då man bara önska att någon kunde skjuta en.
varför ska man kunna räkna ut ekvationer?
aja, sedan åkte jag in till stan och träffa mamma för att äta lunch och lite sånt. mysigt.
vi träffade även moster och kusinen, det var sjukt länge sen sist!
Nu sitter jag och kollar på idol, eller kanske väntar på att de ska börja igen? :)
och imorgon, gissa vad jag ska göra då??
-jo jag ska träffa Ida, det var jättelänge sedan. för er som inte vet träffades vi i turkiet förra sommaren
och har bara hunnits träffas en gång sen dess :( men det blir kul, längtar!

bjuder även på en höstbild by Me, inte den bästa bilden men den är EJ redigerad iallafall.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Okej roligt :D

2010-10-08 @ 21:46:36
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Lisa

så lite så:D

2010-10-09 @ 11:34:20
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: ämänd

Hoppas ni hade kul : D Fin bild!

2010-10-09 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback