im not ready to back down

okej ett ord om kvällen: toppen.
dagen började ju inte så bra. men som ni vet var de hockey sen så mötte Lina på
tåget dit och vi pratade o sånt. trevligt :) matchen vanns av SSK med 8-0 tror jag.
varav ett av målen gjorda av NR 5 SIMON ERIKSSON, måste erkänna en sak. gör
de här på bloggen för jag tror inte att han kommer se det (så schh... skvallra inte!) och vill ju inte
att han ska bli jobbig över det. men jag är stolt över min lillebror,
jag tycker att han har blivit jätteduktig på hockeydet är liksom hans grejj.
men höll dock på att få TOTAL DAMP på en förälder på läktaren, simon blev bentacklad av en
i motståndarlaget så han typ inte kunde resa sig upp först, och då iallafall säger gubbfan
"DET ÄR BRA DEN DÄR JÄVELN MÅSTE FÅ KÄNNA PÅ VAD SMÄRTA ÄR!!" jag höll på
att typ smälla till honom eller något, det är ju min lillebror han satt och snacka om.
fast mamma satt där så kunde ju inte precis göra något då...
whatever, sen åkte vi hem innan pappa och simon eftersom dom skulle vara kvar en stund till.
då smsa Daniel och sa att han kunde komma hit så jag och Lina gick och mötte honom.
shit jag har saknat min bästavän... så han var här ett tag vi satt inne på mitt rum och
lyssnade på musik och pratade. och nu har han nyss gått hem.
så det blev en riktigt bra kväll iallafall :)

det var allt för nu, godnatt :)


Kommentarer
Postat av: amaand

Vilken gubbjävel O: KiLL !

2010-10-23 @ 13:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback