det är dags för fredagsmys (8) ehm?

förlåt förlåt förlåt! har fått klagomål om för lite uppdatering igen. är ledsen för det.
whatever, kan ju ta och berätta lite om min dag istället för er som bryr er ^^ dagen började med idrott, skulle springa 6 km kände mig inte så taggad, konditionen i botten och mådde illa när jag vakna... hmm.
men det gick mycket bättre än jag trodde, även om jag och amanda sprang lite fel på är jag nöjd. :)
sen var de matteprov, det däremot gick inte bättre än jag trott. det gick nästan sämre. tror jag men det får vi väl se när lotte har rättat de ^^ sedan var de lunch, lång rast till o med. satt och prata med några från klassen i kafeterian hela rasten typ haha. sedan var det bild. man skulle välja en varsin bild till ett typ projekt som man sedan skulle rita av, vi jobbar med valörer eller vad det heter. så vi satt och rita på fönstret typ, jag & Ida hade värsta 'deep talket' haha :D
efterskolan typ vid 16 var det bara att pallra sig in mot stälje centrum för att köpa en sak och sedan åka hem. skönt med helg äntligen! :)
nu ska jag gå o duscha, något mer inlägg kommer today hoppas jag har lite på gång :)


min retard keramikgubbe från bilden haha ^^


Kommentarer
Postat av: Johanna Jojjo Berglund

Okejj.. Jo det är bra? :) Görs?

2010-09-17 @ 19:11:42
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback