you're just shaking inside

okej det är ny konstaterat att jag elin eriksson är den sämsta bloggaren. säger att jag är tillbaka från bloggpausen men nejnej ändå skriver jag inte. fy skäms på mig. inte hellr har jag svarat på kommentarer...
men får ännu en gång skylla på skolan då, har massor nu. hemtenta i historia som är så sjukt jobbig, svenska grejj, samhällskunskap & inte nog med det så måste jag jobba matte också. fy. det gillas verkligen inte!
dagen har iallafall varit lång, riktigt lång. först "håltimme" som inte var de så fick typ frånvaro. sen en lång bildlektion. och imorgon ska vi tydligen till moderna museet också. igen! men sen blir det shopping med min älskling melanie :D det däremot gillas verry mucho. om jag nu överlever morgondagens idrott lektion, för enligt vissa i klassen blir det UTE idrott första lektionen fatta att jag kommer frysa ihjäl?! huh... själva idrotten blir nog kul men tanken på att vara ute när de är så kallt känns inte lika lockande... ^^
men nu ska jag gå och fixa lite annat. 
 
p u s s h e j j  : )


vackraste bilden man kan hitta (y) eller inte..


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: jag är lite hostig, annars bra :) själv? :D

2010-09-03 @ 07:37:22
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag mår bara bra:D hur ska du spendera din fredags kväll?:)

2010-09-03 @ 15:23:03
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: E L L A

SV; Det är okej, jag är också sen med sena svar ;)

lyssnar på musik, kompis om 3 timmar ungefär :)

själv då? :D

2010-09-03 @ 16:19:37
URL: http://somella.blogg.se/
Postat av: A

Älskar'n!

2010-09-12 @ 13:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback