Don't be so shy play with me

Jag erkänner, jag suger på det här med att blogga.
Speciellt nu känns det som, har inte så mycket inspiration men nu är det ju lov så kanske blir
det lite fler inlägg den här vecka :)
Men jag kan ju berätta lite om gårdagen, var med melanie och vi typ va hos mig och grilla och lite sånt mys :)
Sen ville hennes kompis dra ihop några och köra brännboll så vi typ försökte få folk att följa med, det kom faktiskt några. Så vi vandra bort till IP och körde tills det blev för mörkt för att se bollen, då gav vi upp och gick och dog lite i en kinagunga.
Och Melanie köpte för mycket godis, så hon gjorde alla illamående haha :D
Sen drog typ alla hem, och Josefine tog bussen hem till tälje igen. Då gick jag, Monia & Melanie till kyrkogården för att leta rätt på några av dom som hade varit med hela kvällen eftersom dom av någon anledning gått dit ?
Sen vandra jag och Monia hemmåt igen, lalalaaa så det var den dagen :)
& idag då hmm.. ja vad händer idag jo jag ska nog kaaaanske åka till Mr :)

/E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback