It can only get better.

Goodmorning sunshines ! elleeer ?
Hade en trevlig kväll med daniel igår, har äntligen fått se hur han bor nu. haha :)
Vi tittade på Step up 3 eftersom han tyckte att det var en katastrof att jag inte hade sett den.
Menmen jag ligger alltid efter i filmvärlden.
Nu ska jag göra mig i ordning & sedan åka och möta Amäända för att sedan pallra oss till Kulturskolan.
Det är öppet hus där idag så vi har en liten spelning.  :)
Får se om det dyker upp något roligt folk där, hihi & efter det får man väl se vad som händer.
- hockey ?
- melanie ?
får se något av de där blir det nog :)
Men nu måste jag göra mig klar så jag inte missar tåget sen.

/E.


yo broooo ! gammal bild.

Kommentarer
Postat av: M a d e l é n e - foto och vardag!

SV: Mys med familjen.!

2011-04-02 @ 09:58:07
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/
Postat av: Pers dotter

PALLERI PALLER, jag gillar fortfarande den billllden :>>>> DU HAR INTE BLOGGAT IDAG

2011-04-03 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback