SkuuuLan

Hejsaan!
Sitter här i skolan och jobbar med en plansch i engelska. Vi skriver om Stone Cold, en bok skriven av Robert Swindells för er som vill veta.
Det går lite sisådär kan jag ju berätta, vi är två stycken från våran grupp här medans en är sjukling & den andra är och njuter i Sälen, fucker.
Snart ska vi tillbaka till klassrummet i guess...
Skriver mer sen, typ ikväll kanske för jag hinner inte innan dess. OCH en sak till, det ska bli UNDERBART med sovmorgon till 13.00 imorgon.

/E.


En HELT random bild, visst var den fin??? en av få jag av någon
anledning hade sparat på min skolanvändare....

Kommentarer
Postat av: M a d e l é n e - foto och vardag!

SV: mm, lite ont i huvudet bara..

2011-04-05 @ 17:31:08
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback